Binnen Renda hebben we recent geleerd dat een corporatie een energievisie nodig heeft om te verduurzamen zonder spijt. Van kennispartner GroenWest begrepen we dat de impact van een energievisie op strategie en beleid nog nauwelijks in beeld is. Laat staan de koppeling met de diverse onderhoudscycli.
Aanbevelingen waren: maak van de risico´s kansen. Maak het inzichtelijk en visueel, vooral om de eigen organisatie, directie en RvC mee te nemen en verantwoording af te leggen. In samenwerking met kennispartners Hagemans Vastgoedonderhoud en De Variabele presenteert Renda op 15 juni Vastgoed Levensweg, een visie én instrument waarmee jij deze stap kunt maken.
Inspirerend verhaal over de klantreis
Speciale gast is Wim Gramsma, oprichter en één van de drijvende krachten achter CustomerSense. Wim is specialist in klantbeleving en heeft jarenlange ervaring in marketing, reclame en de reisbranche.
Wat staat er onder andere op het programma?
Dit event is vooral interessant voor strategen duurzaamheid en innovatie bij corporaties, vastgoedmanagers, aannemers en adviseurs.