Bij FAKRO zetten ze zich elke dag in om daglicht bereikbaar te maken met dakramen. Samen met een team van enthousiaste mensen. Maar hoe zorg je er als werkgever voor dat mensen met plezier voor en met je werken onder jouw dak? Dat niet alleen de producten, maar ook de samenwerkingen duurzaam zijn? Wij gingen in gesprek met Bart Peters, commercieel directeur van FAKRO Nederland om erachter te komen wat volgens hem goed werkgeverschap is en hoe dat binnen FAKRO vorm krijgt.
Bij FAKRO zitten zowel de montage- als servicedienst, binnen- en buitendienst, marketing, administratie en directie allemaal dicht bij elkaar. In ruim 30 jaar zijn er heel wat werknemers gekomen en gebleven. Weinig verloop in personeel is doorgaans een teken van tevredenheid en dat zegt iets over het werkgeverschap bij FAKRO: duurzaam beleid wordt niet alleen voor de producten ingezet maar zeker ook voor de medewerkers.
Bestel de bestsellers 'In het oog van de orkaan' en 'Verandering van tijdperk' van Jan Rotmans nu te...
€ 44,90De succesvolle Toolkit Duurzame Woningbouw is geactualiseerd! De vernieuwde versie is aangepast aan...
€ 49,00
Reacties