Een nieuwe maatschappelijke realiteit daagt bedrijven uit om te veranderen. De consument van nu verbindt zich meer en meer aan duurzame merken. Opdrachtgevers zoals gemeenten en corporaties verbinden zich aan dit maatschappelijke thema.
Niet alleen vanwege de maatschappelijke verantwoordelijkheid die men voelt, maar ook vanwege de marktkansen die zich aandoen. Ook voelen bedrijven zich wellicht genoodzaakt duurzaam en maatschappelijk te ondernemen vanwege de krapte op de (technische) arbeidsmarkt. Zingeving en duurzame en sociale betrokkenheid staat hoog op het verlanglijstje van de starter op de arbeidsmarkt.
In de commerciële sector is deze nieuwe economie al meer en meer gewoongoed aan het worden en onderscheiden we winnaars op moeilijke markten zich door innovatiekracht te koppelen aan duurzame en sociale impact.
Hoe leid jij jouw organisatie naar duurzaam succes? Schaar je onder de koplopers en kom op 14 februari naar Renda Workshop The Natural Step.
Op 14 februari laten Renda-partners met de Stichting The Natural Step en de gemeente Eindhoven als publiek opdrachtgever zien hoe je, met vallen en opstaan, de weg naar succesvol duurzaam ondernemen inslaat. Je krijgt antwoord op deze, en meer, vragen:
Reacties
Bart Steenbergen - Hemink Groep 09 februari 2017 13:24
Ik had mij opgegeven voor deze workshop maar ben door externe omstandigheden helaas verhinderd. Wilt u mij van de lijst halen? Met vriendelijke groet, Bart Steenbergen