Log in
inloggen bij Renda
Hulp bij wachtwoord
Geen account?
shop word lid
Home / Content / Nieuws

Huurder centraal bij ketensamenwerking dagelijks onderhoud

5 april 2017

Renda-partner 'thuis heeft vrijdag 31 maart een samenwerkingsovereenkomst getekend met drie onderhoudspartners die voortaan bijna alle werkzaamheden dagelijks onderhoud uitvoeren voor 'thuis. Het gaat om Renda-partner KnaapenGroep, OnderhoudPlus en Groenen Bouw en Onderhoud. Samen met 'thuis vormen zij een keten waarbij de huurder centraal staat.

Het tekenen van de samenwerkingsovereenkomst betekent vanaf 1 april een nieuwe manier van werken. Bij het uitvoeren van dagelijks onderhoud werkzaamheden wordt uitgegaan van de huurder. De huurder kan nu reparatieverzoeken rechtstreeks melden bij de ketenpartner. Er wordt direct een afspraak ingepland in de agenda van bijvoorbeeld KnaapenGroep, OnderhoudPlus of Groenen Bouw en Onderhoud. De bedoeling van deze manier van werken is dat het voor de huurder gemakkelijker en sneller gaat, omdat hij of zij meteen weet wanneer de werkzaamheden worden uitgevoerd.

Doorvragen

Een goed voornemen is ‘doorvragen’ als de huurder belt voor onderhoud aan zijn woning. De corporatie en de onderhoudspartners willen weten of er naast het verzoek waar de huurder voor belt, nog andere werkzaamheden nodig zijn, zodat alle werkzaamheden zoveel mogelijk in één keer kunnen worden uitgevoerd. Dit wordt dan ook meteen ingepland. Op het moment dat de ketenpartners in een woning zijn, werken ze ook op deze manier: doorvragen en direct oplossen.

 

Reacties

Renda ©2024. All rights reserved.

Deze website maakt gebruik van cookies. Meer informatie AccepterenWeigeren