Alle ondernemingen in de bouw met een innovatief marketingconcept kunnen zich tot 3 juni aanstaande inschrijven voor de BouwKennis Marketing Jaarprijs 2011. De inschrijving is reeds geopend.
De Marketing Jaarprijs is een beloning voor innovatieve marketeers en dé manier om erkenning te krijgen van een professionele vakjury en ruim 400 collega’s uit de gehele bouw. Belangrijke criteria waarop inzendingen worden getoetst zijn de toegevoegde waarde voor de klant, de probleemstelling en de gemaakte strategische keuzes. Ook het marketingconcept, de communicatieve uitrol en behaalde resultaten spelen bij de beoordeling een rol.
Uit alle inzenders worden tien genomineerden gekozen. Via een elevator pitch komen hier 30 juni drie finalisten uit. Deze worden tijdens de BouwKennis Jaarbijeenkomst op 15 september via een korte film gepresenteerd aan ruim 400 beslissers uit de bouw-, installatie- en vastgoedsector. Diezelfde bezoekers vellen vervolgens samen met een onafhankelijke jury het eindoordeel. Meer informatie over inschrijven is te vinden via de website van de prijs.
Reacties