Andere manieren van bouwen, een klant die steeds centraler staat en de opkomst van nieuwe media maken dat innovatieve bedrijven in de bouw anders moeten denken om succesvol te blijven. Maar hoe verwerkt u deze ontwikkelingen in uw beleid? Op 15 september aanstaande vindt de BouwKennis Jaarbijeenkomst 2011 plaats.
De jaarbijeenkomst is hét kennisevenement voor de bouw-, vastgoed- en installatiebranche. Laat u in één dag bijpraten over de belangrijkste ontwikkelingen die de bouwkolom en daarmee ook uw beleid beïnvloeden. Lezers van renda krijgen € 100,- korting op een toegangsbewijs.
De BouwKennis Jaarbijeenkomst is zeer geschikt als ontmoetingsplaats voor (commercieel) beleidsmakers uit de bouw. U wordt getrakteerd op messcherpe onderzoeksinformatie en interactieve presentaties. Alle sleutelfiguren zijn aanwezig: van leveranciers tot bouwers, ontwikkelaars, installateurs en ontwerpers. Tussentijds en na afloop is er volop gelegenheid tot netwerken.
Tijdens de negende editie van de bijeenkomst staat ‘de klant van de toekomst’ centraal. Onder leiding van dagvoorzitter Adjiedj Bakas leert u samen met ruim 400 bezoekers hoe u op de klant van de toekomst inspeelt aan de hand van de thema’s klantgerichtheid, social media en Slimbouwen. Keynote sprekers zijn marketeer 2.0 Richard van Hooijdonk, geestelijk vader van Slimbouwen Jos Lichtenberg en bedrijfsverloskundige Guido Thys.
Renda doorbreekt het traditionele bouwproces. Inzicht in de laatste trends en ontwikkelingen is hierbij essentieel. Lezers van renda ontvangen daarom € 100,- korting op een toegangsbewijs. U betaalt dan slechts € 395,- per persoon. Komt u samen met een collega? Dan betaalt u € 595,- voor twee personen. Bij meer dan twee personen van dezelfde organisatie, betaalt elke volgende persoon slechts € 149,-. Inschrijven kan via de website. Hier vindt u ook meer informatie over het congres, de sprekers en de bezoekers.
Reacties