Vanaf 1 mei 2019 gaat het online platform voor bewonerscommunicatie Over Mijn Huis verder onder de vlag van Cobee. Twee soortgelijke bedrijven met vrijwel identieke missies, visie en ambities zullen nu dus onder één en dezelfde naam de markt van bouw, onderhoud, renovatie en infra bedienen. Een ontwikkeling die met name voor de klanten en samenwerkingspartners van Over Mijn Huis gevolgen heeft. Deze oplossing is dan ook allereerst aan hen voorgelegd én, belangrijker nog; positief ontvangen.
Met de fusie stopt Over Mijn Huis vanaf 1 mei als zelfstandige BV te bestaan, maar het platform en de daarbij behorende app zullen met het oog op lopende projecten nog wel actief blijven. Op deze manier wordt er gezorgd voor een overdracht waarbij bewoners en eindgebruikersgeen enkele hinder van de transitie ondervinden. Alle klanten en hun projecten zullen gedurende de aankomende maanden gefaseerd van de ene naar de andere tool worden overgeheveld. Na de bouwvak van 2019 zullen alle klanten en hun eventueel nog doorlopende projecten op het platform en in de app van Cobee geïntegreerd zijn.
Sanne Verdonk, Adviseur Bewonerscommunicatie bij Over Mijn Huis, licht het besluit om te stoppen met Over Mijn Huis toe. “Sinds 2016 adviseren wij bouwers en corporaties over slimme en efficiënte bewonerscommunicatie. Ons kleine team heeft dit altijd met veel passie en toewijding gedaan. Door wijzigingen in het team en verandering van focus, hebben wij besloten dat ons avontuur hier eindigt. Het verzorgen van een zachte landing voor onze klanten stond centraal de afgelopen periode. Door het vertrouwen dat wij in Cobee hebben, sluiten we af met een goed gevoel. We kijken terug op drie fantastische jaren, waarvoor we onze klanten en relaties hartelijk willen bedanken. Wij wensen hen, en Cobee, veel succes in de toekomst.”
Henk den Boer, vertegenwoordiger namens Cobee, is blij met het vertrouwen dat Over Mijn Huis in Cobee heeft. “In de voorbije weken zijn Sanne en ik intensief opgetrokken. Allereerst om kennis en ervaringen te delen, en vervolgens om persoonlijk langs te gaan bij de klanten van Over Mijn Huis om hen te informeren over de kansen en mogelijkheden die deze transitie hen te bieden heeft. Kennismaken en kennis maken zit ons bij Cobee in het DNA en ik ben er dan ook van overtuigd dat wij doormiddel van een warme transitie voor de gewenste “zachte landing” zullen zorgen.
Reacties